.

.

niedziela, 3 listopada 2013

Ocena VI

Adres bloga: http://sevmione-trudne-wybory-hermiony.blogspot.com/
Oceniająca: Draco

Pierwsze wrażenie 4,5/5
Wygląd bloga mi się bardzo podobał. Treść zupełnie mnie zaskoczyła. Jedyne co mnie lekko denerwowało to interpunkcja.

Szablon 8/10
Kolor pasujący idealnie do postaci moim zdaniem. Może nie zauważyłam, ale raczej nie ma bezpośrednich zakładek do danego rozdziału. Reszta jest bez zarzutu.

Oryginalność  9,5/10
Czytałam to i jedyne co wypowiadałam to 'O Jezu' i 'Wow'. Nie spodziewałam się kompletnie tego co przeczytałam. Czytałam dwa blogi o Sevmione i żaden mi się nie podobał, ale twój mnie wciągnął aż za bardzo. No i był bym zapomniała Loki i Thor... Tego jeszcze nigdy nie spotkałam. Coś jednak mi nie grało, ale nie wiem co :)

Pisownia 9/10
Śmiało mogę postawić 9, ponieważ nie widziałam żadnego błędu,oprócz już nie raz wymienianej prze ze mnie interpunkcji.Może i to dlatego, że za bardzo mnie wciągnął twój tekst. Beta sprawuje się doskonale.

Styl pisma 4/5
Wątek z Syriuszem jest NIEZIEMSKI! Szczerze to bardziej podoba mi się to co piszesz o Hermionie i Syriuszu, ale wątek Snapea z Hermioną też jest super. Dlatego nie masz 5. Piszesz niesamowicie, masz talent i to jest pewne. Żeby przekonać mnie do Sevmione to trzeba być mistrzem i Ty nim jesteś!

Ogólne wrażenie 4/5
No zraża mnie ta interpunkcja. Za dużo przecinków moim zdaniem. Ogółem opowiadanie jest inne i bardzo interesujące. Masz styl pisania, który zachęca jeszcze bardziej do czytania następnych rozdziałów. Kończysz w dobrych momentach, które budują napięcie w czytelniku, za to masz też plus.

ZYSKAŁAŚ 39 PUNKTÓW CZYLI POWYŻEJ OCZEKIWAŃ. GRATULUJĘ I CZEKAM NA NASTĘPNE ROZDZIAŁY.

 ~Draco

1 komentarz:

  1. Ojejciu Dziękuję Ci :)
    Twoja ocena bardzo podniosła mnie na duchu :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

.

.