.

.

niedziela, 23 marca 2014

Ocena IX

Adres bloga: http://embroiledlove-dramione.blogspot.com/
Oceniająca: Jessica

Pierwsze wrażenie 4,5/5

Wygląd Twojego bloga jest zachwycający. Pół punktu zabrane, jak dla mnie za długo wyszukuje się rozdziały. Fajnie by było dodać "Stronę" ze Spisem Treści.

 
Szablon 10/10

Wchodząc na Twojego bloga od razu widać o kim on jest. Jest w tym szablonie coś takiego, że z chęcią zabiera się za czytanie.

 
Oryginalność 6/10

Jako, że uwielbiam Dramione i czytam je bardzo często, trudno jest mnie zaskoczyć. Niestety tobie się to nie udało. Wiele razy czytałam podobne opowiadania. Draco się "zmienia", Hermiona się w nim zakochuje. Nic nadzwyczajnego, niestety.

 
Pisownia 6/10

Dużo błędów interpunkcyjnych. W jednych zdaniach było za dużo przecinków, w innych za mało.  Błędy ortograficzne prawie w ogóle się nie pojawiały, po za kilkoma drobnymi. Było dużo powtórzeń, zdania czasami nie miały sensu.

 
Styl pisania 3/5
Widać, że dopiero zaczynasz przygodę z pisaniem. Z rozdziału, na rozdział idzie Ci co raz lepiej.
Z czasem nabierzesz wprawy i pisanie będzie najprostszą rzeczą jaka istnieje.

 
Ogólne wrażenie 3/5

Blog nie jest oryginalny, co jest jego minusem. Nie podobało mi się wiele rzeczy w Twoim blogu. W jednym rozdziale Hermiona i Ron kochają się, w następnym Weasley z nią zrywa, a następnie wyznaje jej miłość. Dla mnie to jest strasznie nie logiczne, bo gdy kochasz kogoś to z nim nie zrywasz, a na pewno nie chcesz z nim znowu chodzić. Tak samo z Draco, w pierwszym i drugim rozdziale wyzywa ją od szlam, a w kolejnym chce ją pocałować. Najbardziej podoba mi się Emma i Blaise, i to chyba dzięki nim ocena nie jest niższa. 

Otrzymałaś 32,5 punktów, co daje Ci ocenę powyżej oczekiwań.
Życzę Ci dużo weny :) 



1 komentarz:

  1. Kilka słów ode mnie :)
    Jak na ocenialnie całkiem nieźle. Aż z ciekawości weszłam na tamtego bloga i cóż...
    Rozumiem, że ocena jest dowolna i oczywiście subiektywna, jednakże moim zdaniem wytykający komuś jego błędy sam niepowinien ich popełniać, a ja je tutaj widzę.
    Radzę więc nad tym popracować.
    Masz bardzo dużo powtórzeń.
    "Blog nie jest oryginalny, co jest jego minusem. Nie podobało mi się wiele rzeczy w Twoim blogu."
    To tak na przykład...
    Poza tym czasem jest tak w życiu, że gdy się kogoś niesamowicie kocha to się z nim kończy związek. Zmuszają do tego okoliczności.
    A jak widzimy w opowiadaniu po prostu para nie mogła bez siebie żyć. Czy to nie jest urocze?
    Moim zdaniem WYBITNY :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

.

.